با حضور رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان برگزار شد 

همایش مسئولین جوانان هیات های فوتبال استان ها در  مرکز ملی فوتبال



همایش مسئولین کمیته جوانان هیات‌های فوتبال استان ها در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  همایش مسئولین جوانان هیات های فوتبال استان ها در سالن آمفی تئاتر مرکز ملی فوتبال ایران  به منظور نشست هم اندیشی مسئولین کمیته های جوانان هیات های فوتبال استان های سراسر کشور و با هدف برنامه ریزی، همفکری، همبستگی و  اجرای برنامه های فدراسیون فوتبال برگزار شد.
در این نشست منصور رئیسی،  رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان هرمزگان به همراه غلامرضا جباری و یوسف جعفری و ۲۸  مسئول کمیته جوانان استان ها حضور داشتند ، غلامرضا جباری، رئیس دپارتمان جوانان  گفت: با برگزاری این سمینار قصد داشتیم نقشه راه کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال را در جهت پیشبرد اهداف خود در اختیارتان قرار دهیم تا روند رو به رشد و توسعه در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور را شاهد باشیم. هدفمان این بود که با ارائه آخرین برنامه ها بتوانیم در سال پیش رو گام های مفید و ارزنده ای را در جهت رشد و کمک به استان ها برداریم.
جباری در ادامه بیان کرد: در این همایش سعی کردیم آخرین تغییرات و نقشه راه را برای مسئولین کمیته جوانان مشخص کنیم تا بتوانید از این طریق برنامه های فدراسیون فوتبال را در استان‌های خود اجرا کنید.
 وی افزود: هدف ما از برگزاری سمینار های یک روزه این است که بتوانیم آخرین داشته ها و تغییرات را که از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و یا کمیته جوانان صورت می‌گیرد در اختیار علاقمندان و همچنین مسئولین کمیته استان‌ها بگذاریم تا بتوانیم شاهد تغییر شگرفی در بحث جوانان و فوتبال پایه باشیم.
جباری گفت: همانطور که می‌دانید فوتبال پایه بسیار اهمیت دارد و اگر در این بخش بتوانیم خوب عمل کنیم، آینده تیم های ملی را تامین کرده ایم. در هر صورت پیشانی هر فدراسیونی تیم‌های ملی آن است. بر همین اساس قصد داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و در اختیار گذاشتن نقشه راه به روند رو به رشد و توسعه و هرچه بهتر شدن استانها در زمینه جوانان و فوتبال پایه کمک کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: حرفه ای گری، آموزش و استعدادیابی سه بحثی است که باید برای آن برنامه داشت و گام به گام حرکت کرد. باید متعهدانه و دقیق کار کنیم تا موفق شویم. کار بسیار سختی پیش رو داریم و با همفکری می توان به اهداف خود رسید.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها